A 16 pontból álló Együttműködési Megállapodás létrejötte azért is korszakos esemény, mert a "nagyok" kooperálása áttörést hozhat a régió B2B kereskedelmének fejlődésében. (Ezt a lehetséges trendet egyébként az egyes résztvevők elmúlt éves váratlanul jó gazdasági eredményei is egyre inkább valószínűsítik.)
A tervezett együttműködés során a felek fokozatosan kívánják kialakítani a közép-európai elektronikus piactér-hálózatot. Az eddig megszerzett marketing- és kereskedelmi tapasztalatok valamint a piaci információk és a technológiai know-how megosztása után végső céljuk egy olyan infrastruktúra létrehozása, amely mind a négy ország felhasználói számára hozzáférhetővé teszi az egyesített piacterek teljes kínálatát. E törekvés jegyében a Marketline az általa kifejlesztett és működtetett on-line aukciós rendszerét már több nyugat- és kelet-európai nyelven is elérhetővé teszi ügyfelei számára. A rendszert sikeresen használja az osztrák Bizmarket (és ügyfélköre) ill. több Kelet-Európai nagyvállalat is.