Unisys: új, globális megjelenési kampány

Kovács Attila, 2002. június 14. 06:48
A Unisys június 13-án bejelentette, hogy új, globális megjelenési kampányba kezdett, amely a cég a technológiára épülő szolgáltatások terén szerzett egyre növekvő vezető pozícióját és erejét hivatott jelezni. A megújult arculat hatékonyabban emeli ki, hogy a Unisys a rendszerintegráció, outsourcing, infrastruktúrák, szervertechnológiák és konzultáció terén kínál megoldásokat.
A nyomtatott sajtóban, televízióban és online megjelenő hirdetések mellett az "Imagine it. Done." szlogent zászlajára tűző új kampány beépül a cég áttervezett weboldalaira és marketinganyagaiba is. A megújult arculat így végérvényesen szakít a korábban a Unisys megjelenéseiben használt „monitor-fej” ikonnal.

„A kulcs a végrehajtásban van, és az 'Imagine it. Done.' mondat pontosan azt hangsúlyozza ki, hogy mi végrehajtjuk a feladatokat” – jelentette ki Lawrence A. Weinbach, a Unisys elnök-vezérigazgatója.

Hat hónappal ezelőtt a Unisys a Siegelgale nevű konzultációs céggel együtt kutatásba kezdett, hogy felmérje a piacon kialakult helyzetet, és pozicionálási stratégiát készítsen. Az egész világra kiterjedő, a legnagyobb ügyfelek vezetőivel, pénzügyi és iparági elemzőkkel, partnerekkel és Unisys-dolgozókkal folytatott mélyinterjúk eredményeképpen a csoport kialakította a pozicionálási célt, amely így hangzik: „A Unisys precíziós gondolkodással és fáradhatatlan munkával segíti az Ön üzleti elképzeléseinek megvalósítását. Hatékonyan.”