A Yahoo bejelentette, hogy eredeti tevékenységi körére koncentrál, ennek jegyében megszünteti a Yahoo Radio és a FinanceVision gazdasági rádió adásait.
A változás mindössze 30 alkalmazott elbocsátását jelenti, ám mégis jelentős, hiszen az egész szektor átalakulását jelzi. A Yahoo mostani bejelentésében az egész online rádiózás eddigi története tükröződik. A vállalat még 1999-ben vásárolta meg 5 milliárd dollárért az akkor oly ígéretesnek tűnő Broadcast.com-ot, mely valós idejű rádióadások specialistája volt. A .com buborék kipukkanásával, vagyis a túlzó elvárások után a szerényebb gazdasági eredményekkel szembesülő iparág azonban a jelenlegi helyzetben képtelen sok tartalomszolgáltatót eltartani. A fő gondot nem is a hallgatottsági mutatók okozzák, inkább az online reklámpiac szorult helyzete, amin belül a rádiózás a periférián van. Ha sikerül reklámhelyet értékesíteni, akkor az valószínűleg nem a rádiókban történik meg, ez okozta a Yahoo Radio és a FinanceVision gazdasági rádió vesztét is.