A Synergon Informatika Rt. nyerte meg a Miniszterelnökség Közbeszerzési és Gazdasági Igazgatósága (MKGI) új integrált ügyviteli rendszer bevezetésére kiírt tenderét. Ennek keretében a Synergon fogja megvalósítani az MKGI számára a pénzügyi és számviteli folyamatok támogatását, a vezetői és felügyeleti információs igény kielégítését, a papíralapú ügyintézés minimálisra csökkentését.
A Synergon az MKGI számára az SAP integrált ügyviteli rendszert fogja bevezetni folyamatoptimalizált workflow kialakítással. Ez a megoldás biztosítja az MKGI intézményi, pénzügyi, számviteli és controlling folyamatainak támogatását, folyamatszervezési és dokumentálási tevékenység megvalósulást. A Synergon a rendszer bevezetéséhez kapcsolódó szolgáltatások elvégzését és rendszerkövetést is el fogja látni, továbbá az induló rendszer telepítését követő 3 év időtartamon belül vállalja a rendszer támogatását, amelynek keretében kisebb nagyobb bővítési feladatokra is sor kerülhet.
A Synergon az integrált ügyviteli rendszer első fázisát 2002. december 31-én adja át, a teljes rendszer 2003. június 30-tól indul, míg a rendszerkövetést és támogatást 2005. december 31-ig látja el a Synergon a szerződés értelmében.