Tovább emelkedett a pre-paid kártyát használók aránya is, így a westelesek több mint 72 százaléka előre fizetett Domino szolgáltatást vesz igénybe és elsősorban a fiatalok körében kiemelkedő sikernek számít a nemrég bevezetett, három napos hétvégi tarifát kínáló Domino7 díjcsomag.
A Westel ügyfélkörében tovább nőtt a 24 év alatti korosztály, a nyugdíjasok, a községekben és kistelepüléseken élők aránya is. Az előfizetők 86 köztük több, csak a szolgáltatónál elérhető - értéknövelt szolgáltatásból választhatják ki a számukra legmegfelelőbbet, közte a világon először bevezetett, fényképet, hangot és szöveget is tartalmazó MMS üzenetküldés szolgáltatást, amelyhez GOMMS néven a társaság tartalomszolgáltatást is kínál.
A hárommilliomodik előfizető az ünnepi alkalomból egy hárommillió forint értékű Volkswagen gépkocsi tulajdonosa lett.