A kereskedelmi igazgató szerint a társaság növekedésére jellemző, hogy 2000-ben még csak 2,2 milliárd forint volt a forgalom.
Hozzátette: a Minolta Magyarország az elmúlt évben a színes lézernyomtatói piacon rekord, 306 százalékos növekedést produkált, s így a 2000 évi 12 százalékkal szemben 2001-ben már 31 százalékos piaci részesedést mondhatott magáénak. A társaság ezzel a részesedéssel a magyar piacon a második helyet foglalja el.
Novák Miklós elmondta: a tervezett növekedésnek komoly alapot ad az, hogy a Minolta Magyarország július elején együttműködési megállapodást írt alá a mintegy 700 viszonteladóval kapcsolatban lévő Procomp Hungary Kft.-vel.
A Procomp Hungary Kft. 1992-ben alakult, s ma már a magyarországi disztribúciós piac egyik meghatározó szereplője: a társaság az elmúlt évben 4,9 milliárd forintos forgalmat ért el.
A kereskedelmi igazgató aláhúzta: a forgalomnövelésen túl a megállapodás egyik fontos célja az, hogy Minolta tovább növelje piaci részesedését a színes lézernyomtatók piacán.