"Felmérésünk azt javasolja a szolgáltatásnyújtóknak és az operátoroknak, hogy ne csak a hagyományos sporttartalmat tegyék át 3G-környezetbe. Inkább a szokatlan, újszerű tartalmat kell adoptálni, melyek iránt a fogyasztók érdeklődést tanúsítanak majd" - nyilatkozta Herve Liboureau, a Tahoe európai elnökhelyettese.
Alan Cohen, a Tahoe másik elnökhelyettese szerint "a sikeres szolgáltatóknak számos új, innovatív szolgáltatást kellene bevezetniük a jelenlegi helyett. Sportpéldával élve: a 3G eszközökön keresztül a felhasználók azonnal vehetnének jegyeket, míg a telefonos vagy internetes megrendeléskor várnak vagy több megerősítésre van szükség a rendeléshez."
"A mobilszolgáltatóknak az eddigi merev modellek helyett flexibilis modellekben kellene gondolkodniuk és új hálózati infrastruktúrában. Tudatában kellene lenniük annak, hogy a felhasználók mit akarnak, és ehhez kellene nagyon rövid időn belül szolgáltatásokat, alkalmazásokat fejleszteni. A 3G hálózatok ugyanis csak akkor lesznek sikeresek, ha a szolgáltatók a fogyasztók számára népszerű alkalmazásokkal jelennek meg" - nyilatkozta Cohen. Majd hozzátette: "a sport ilyen tartalmi terület lehet".