A szövetségi kereskedelmi bizottság (FTC) vizsgálatot indított a webdomainek regisztrációjával foglalkozó VeriSign marketingkampánya miatt. A vizsgálathoz közeli források szerint az FTC annak jár utána, hogy a vállalat milyen gyakorlat szerint osztja szét a domaineket, hogyan törli azokat.
Felmerült a gyanú, hogy a domainek árának felverése érdekében a VeriSign levélben értesíti a lehetséges érdeklődő riválisokat egy adott cím bérleti jogának lejártakor. Az érintettek és egy jogász pert is indítottak a kaliforniai cég ellen májusban befejeződött kampánya miatt. Az FTC nem volt hajlandó nyilatkozni az ügyben, a VeriSign szóvivője, Brian OShaughnessy pedig kijelentette, hogy a vállalat mindeddig szorosan együttműködött az FTC-vel, és ez a jövőben is így lesz. Ez egyébként több mint létérdeke a VeriSignnak, hiszen az FTC rendkívüli hatáskörrel és hatalommal rendelkezik, hozzájárulása nélkül nem jöhetett volna létre például a Compaq-HP fúzió.