A sajtóbejelentés idejére az Aigner & Pártai magánmeteorológia és az Adverticum Rt. együttműködéséhez csatlakozott a Gösser sört forgalmazó Brau Union Hungária Rt. és a Balaton Média is, az előbbi, mint hirdető, az utóbbi, mint olyan online médium, amelyik a nyári kánikulában célközönséget - vagyis sörfogyasztókat - hozhat a hirdető "konyhájára". A demonstráció résztvevői közösen indítottak egy olyan online Gösser-kampányt a Balaton Médiához tartozó oldalakon (köztük pl. a balaton.hu), illetve a Prím Online-on (prim.hu), amely egy meghatározott hőmérsékleti érték felett azt sugallja, hogy Gösser sört kellene inni; hűvös, szeles, esős időben viszont nem pörgeti a bannert, azaz nem fogyasztja a hirdető pénzét. Ilyenkor olyan cégek bannerei bukkannak fel az oldalakon, amelyeknél épp a rossz idő segíti elő a "fogyasztást". (Például: ilyenkor többen interneteznek, tehát ekkor érdemes mondjuk a Prím Online informatikai híreinek olvasását ajánlani, negyven fokban ez úgyis hiábavalóság.)
Természetesen egy sörgyár tudja, hogy nyáron kell hirdetni. "A partnerkeresés időszakában többen mondták - idézi fel az előzményeket Kincses Anikó, az Adverticum Rt. vezérigazgatója -, hogy augusztus 20-án véget ér a sörszezon, miért nem júliusban jött az ötlet. Nos, talán épp azért, mert az ötlet lényege, hogy el lehet szakadni a szezonoktól. Január elsején el lehet indítani a sörkampányt azzal, hogy csak 26 Celsius-fok felett jelenjen meg a banner, és ha áprilisban van egy kánikulai hét, máris lehet befolyásolni a sörfogyasztást, ugyanakkor, ha az augusztus első fele éppen szeles, esős, hűvös, mint most volt, úgy az adserver inkább eltolja a kampányt melegebb időkre." A "meteotargeting" természetesen csak egy az online hirdetések mögé tehető számítógépes feltételrendszerek közül, amelyek mindegyike azt célozza, hogy az online hirdetés jobban célba találjon, mint az off-line. Egy óriásplakátot nem lehet levakarni, ha két hétig esik az eső, majd visszaragasztani, ha jön a jó idő, egy online hirdetésnél viszont az is megoldható, hogy egy-egy internetező egy-egy bannert csak egyszer lásson, másodszor ugyanazt a terméket már más kreatív anyag hirdesse, persze akkor, ha a hirdető is így akarja. Az online hirdetéseknél alkalmazott hirdetés-kiszolgáló - egy idő után - azt is "tudja", hogy az adott internetező milyen termékekkel hozható lázba, így neki inkább ezeket, míg másoknak másféle bannereket helyez az oldal fölé, optimalizálva és hatékonyabbá téve így a hirdető által megrendelt megjelenítési (adview) mennyiséget. Az Adverticum Adserver nem csupán a kampányok lebonyolítását, a hirdetések elszámolását menedzseli, hanem éppen ezt a számítógépes intelligenciát helyezi a hirdetések mögé, erőteljesebb mértékben, mint ahogy a világ legismertebb adserverei - pl. DoubleClick, RealMedia - teszik ugyanezt. Ennek köszönhetően vált az Adverticum Magyarország vezető adserverévé, a Prím Médiánál kifejlesztett és az Adverticum Rt. által üzemeltetett szoftver ma már napi 10 millió banner célzott elhelyezéséről gondoskodik, és a folyamatban lévő üzletkötések alapján ez a szám várhatóan még az idén megduplázódik.