Az Internetes Ügyfélszolgálat lehetőséget ad arra is, hogy az előfizetők az általuk megadott telefonszámra visszahívást kérjenek. Ennek időpontját szintén maguk választhatják meg, a felhasználói felületen található lenyíló menü opciói segítségével.
A gyors kapcsolatfelvételt igénylő ügyfelek az internetes "beszélgetés", a chat lehetőségét is igénybe vehetik. Ez esetben közvetlen és egyidejű írásbeli (chat) kapcsolatba léphetnek az Internetes Ügyfélszolgálat munkatársával a számítógép képernyőjén megjelenő ablakban.
Az Internetes Ügyfélszolgálat segítségével a felhasználónak lehetősége nyílik a Matáv-termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos mindennemű, az eddigiekben csak az 1212 telefonszámon vagy személyesen elérhető ügyintézésre, így például telefonvonal áthelyezésére, átírására, továbbá kiegészítő szolgáltatások megrendelésére és felvilágosítás kérésére. Az Internetes Ügyfélszolgálat a hét minden napján 0-24 óráig elérhető.
Az Internetes Ügyfélszolgálat révén a Matáv honlapja újabb interaktív szolgáltatással bővült. A közelmúltban elindult az on-line Sajtószoba, megnyílt az e-Pont internetes áruház, elérhetővé vált az Elektronikus Számlainformáció és megújult az On-line Tudakozó. A www.matav.hu-n az oldalletöltések átlagos száma a Medián által auditált adatok szerint meghaladja a napi nyolcvanezret - olvasható a Matáv sajtóközleményében.