Feléled és októbertől új tintasugarasokkal erősít az Epson
Kovács Attila, 2002. augusztus 26. 15:10
Augusztus 26-án a budapesti Hotel Hiltonban sajtótájékoztatót tartott a magyar piacért is felelős Epson Deutschland.
Siegfried Heimgaertner ügyvezető bejelentette, egy helyett már négy disztribútorral (R. A. Trade, Ingram Micro, HRP, DNN Professional Graphics) vannak jelen Magyarországon, rövidesen két munkatársuk kezdi meg itt a munkát, hogy új piacokat szerezzen a cég, továbbá a 2003. március végéig tartó pénzügyi évben a tintasugaras nyomtató készülékek szegmensében, elsősorban a kis- és otthoni irodai (SOHO) terület megcélzásával, hatról 15%-ra kívánják a cég részesedését növelni. Szeptemberben elindítják az EDG 25 nevű akcióprogramot, amelynek főbb elemei: márkaerősítés, hirdetési kampány, promóciók, akciók, értékesítési továbbképzések, termékbemutatók, PR-munka, viszonteladói programok bevezetése, a szervizkínálat optimalizálása. A mostani "vissza a jövőbe" stratégia további elemei a következők: még több támogatást adni a termékekhez, egyedülálló jellemzők és funkcionalitás biztosítása. Új, akár 2400 dpi felbontású szkennereket is bevezetnek a magyar piacon, továbbá a lézernyomtatók szegmensben, főleg színes készülékekkel kívánnak a jelenleginél jóval nagyobb részesedést elérni. Összességében az Epson célja Magyarországon, hogy visszatérjen a régi (mátrixnyomtató-korabeli piacvezető) szép időkhöz, és az itteni 6% körüli növekedéshez képest jóval nagyobb növekedést érjen el, míg pici pozícióját minden növekedést mutató szegmensben sikerüljön tovább bővíteni.