A Xerox magyarországi leányvállalata az előrejelzések szerint 2002 harmadik negyedévére a - tavalyi év hasonló időszakához képest - növelni fogja bevételeit. (A 2000-ben 3,2 millió Ft értékű adózás előtti profit 2001-ben 265 millió forintra növekedett.) A Xerox Magyarországnak 1999 óta komoly szerepe van abban, hogy az irodai digitális multifunkciós technológiát hazánkban is egyre szélesebb körben alkalmazzák. Ennek megfelelően - független források (IDC - International Data Corporation) szerint - az irodai digitális piac értékének 17%-át birtokolja. Ezen eredmények egyrészt a 2002 januárjában bevezetett ún. Account Management stratégiának köszönhetőek, melynek keretében a Xerox Magyarország direkt értékesítési hálózatán belül 150 kiemelt ügyfelet kezel. A legnagyobb kiemelt ügyfelek közé tartozik a Budapest Bank, az Országos Széchényi Könyvtár, a Westel, a Matáv, a GE Lightening, a GE Capital, a TVK, a CIB Bank, a Kereskedelmi és Hitelbank Rt., valamint a Copy General. Az eredmények javulásához az indirekt értékesítési csatorna erősödése is hozzájárul, amely keretein belül a vállalat komoly erőfeszítéseket tesz az országos lefedettség kiépítésére.
A Xerox kutatásai szerint a középkategóriás színes nyomtató-másolók piaca 2002-ben előreláthatóan 36%-kal növekszik. A 2002 őszén bevezetésre kerülő Xerox DocuColor 2240-es és a DocuColor 1632-es berendezéseket a Xerox kifejezetten ennek a felhasználói körnek fejlesztette ki, s így első sorban az irodai felhasználóknak ajánlja. A berendezések rendkívül egyszerűen, hálózatban működtethetőek, gyorsan és olcsón dolgoznak, az általuk használt EA toner pedig kiváló felbontást biztosít. Az EA tonert (Emulsion Aggregation), amely egységes méretű (kb. 3-5 mikron átmérőjű) és alakú festékmolekulákat tartalmaz, a Xerox kanadai kutatólaboratóriumában fejlesztették ki. A hatékony festékfelvitelnek köszönhetően az EA-toner használata során 40%-kal kevesebb festéket használunk a nyomtatáshoz, mint a korábban használt tonerekkel. Az EA-technológia nem csak gazdaságossági, hanem környezetvédelmi szempontból is átütő jelentőséggel bír.
A DocuColor 2240-es és a DocuColor 1632-es berendezések értékesítési stratégiája felhasználja a berendezés tulajdonságainak - a versenytárssakkal szembeni - legfontosabb előnyeit, így mindenekelőtt a költséghatékony működést, amely a színes technológia folyamatos fejlesztésének és az előállítási költségek csökkenésének köszönhető.
Ezen termékek értékesítése elsősorban arra épül, hogy a színes és fekete-fehér berendezések (másolók, nyomtatók, faxok és szkennerek) ma már az irodák elengedhetetlen kellékei. A DocuColor 2240-es és a DocuColor 1632-es berendezések - csakúgy, mint a Xerox által az elkövetkezendő években bevezetendő termékek - ezeket a funkciókat egyben szállítják majd a kicsi, a közepes és a nagy irodák számára egyaránt.
A Xerox Magyarország célja, hogy a most bemutatott DocuColor 2240-es és a DocuColor 1632-es, illetve az ezeket követő berendezésekkel az irodai színes területen két éven belül 30%-ra növelje az irodai szegmensben lévő piaci részesedését.