Korábbi álláspontját felülbírálva a Palm bejelentette, hogy mégiscsak visszafizeti azok pénzét, akik a megtévesztő reklámok miatt m130-ast vásároltak, és nem elégedettek vele.
A cég annak idején az-130-as reklámjában azt állította, hogy 65 ezer szín megjelenítésére képes készüléke kijelzője. Mint az a forgalmazás közben kiderült, az m130-as óvatos vállalati fogalmazás szerint 58 ezer "színkombinációra" képes. Ez nagy megütközést váltott ki a vásárlókból, mert vagy arról van szó, hogy műszaki ismereteiket alulértékelve tudatosan meg akarták téveszteni őket, vagy a vállalatnál olyan fejetlenség van, hogy azt sem tudják, mire képes saját gyártmányuk. A megtépázott hírnevű cég szorult helyzetét tovább rontotta, hogy készpénzhiánnyal küzd, így nem kis megterhelés az egyelőre beláthatatlan mértékű kártérítések kifizetése. Ezért a cég először beérte annyival, hogy elnézést kértek a vásárlóktól, kijelentették, nem tudatos félrevezetésről volt szó, ám kártérítést nem ajánlottak fel. A jelek szerint a Palm végül mégis elszánta magát a fizetésre, úgy ítélve meg a helyzetet, hogy a hírnév tisztára mosása érdekében jobb fizetni.