Szekciók:
a.. Marketing-üzleti stratégia, piacelemzés
b.. Benchmark - marketing kommunikáció
c.. Internet-alapú szolgáltatások
d.. Távközlési szolgáltatások
Kerekasztal-beszélgetések:
a.. Ügyfélmenedzselés - ügyfélérték
b.. Fix- és mobilkommunikáció szerepe a jövő kommunikációjában
Az első kerekasztal-beszélgetés Matávtól, Crédit Suisse First Bostontól, Hírközlési Felügyelettől és a Westel Mobiltól érkező részvevői megvitatják többek között, vajon a vállalatok mennyire ismerik ügyfeleiket, illetve azok értékeit, van-e akadálya ügyfélérték-alapú kezelésüknek, s ahol nincs, ott melyek az ügyfélérték-alapú kezelésükkel kapcsolatos főbb teendők. A délutáni beszélgetés a jövő kommunikációs piacát és a vezetékes és mobilkommunikáció lehetőségeit firtatja majd a TNS Hungary, a Hírközlési Felügyelet, a Matáv Lakossági szolgáltatások üzletága, a PanTel és a Westel Mobil képviselői részvételével.