A KLM weboldal látogatói három barátjukkal vehetnek részt az interaktív vetélkedésben, ők bújnak a virtuális járat kapitányának és személyzetének szerepébe. A kapitány előtt az a kihívás áll, hogy eredeti és kreatív nevet találjon a repülőgépének, és hogy a személyzettel együtt 50 utast hívjon meg a járatra a menetrend szerinti indulás előtt. Ha a gép teljesen tele száll fel, minden résztvevőnek - a személyzetnek és az utasoknak is - esélye van arra, hogy a számos díj egyikét megnyerje. A világon résztvevő összes repülőgép státuszát követni lehet a www.klm.hu weboldalon. A verseny négy fordulóból áll és minden egyes forduló a menetrend szerinti indulási időponttal zárul. Az időpontok a következők: 2002. szeptember 22., október 6., október 20. és november 3.
Kéthetenként egy zsüri - köztük a KLM és a Lost Boys szakértői - fogja értékelni a megtelt repülőgépek nevét a kreativitás és eredetiség alapján. A kiválasztott járat személyzete a megjelölt európai desztinációra szóló négy Business osztályú repülőjegyet nyer. Az elsőként utasokkal tele felszálló járat személyzetének jutalma 50 Euro értékű adómentes utalvány lesz. Minden utas megjelöli álomnyaralásának kedvenc desztinációját és eredeti módon indokolja, miért éppen oda repülne. A játék végén (2002. november 3-án) minden megtelt repülőgép utasainak a válaszát értékelik, a legkreatívabb válaszadó jutalma két repülőjegy lesz a világ bármely pontjára.