A Sky az utóbbi időkben saját szakterületén piacmeghatározó tényező lett, mivel interaktív szolgáltatásai saját műsorközlő szolgáltatásain keresztül nagyon népszerűek a fogyasztók körében, a vállalat pedig ezáltal jelentős bevételekhez jut. A vállalat már korábban kínált egyirányú SMS szolgáltatást és csengőhangletöltést előfizetői számára, és a mostan bejelentett fejlesztésével ezt a lehetőséget kívánja kétirányúvá tenni.
Ami a jövőt illeti, a Sky fejlesztését nagyon sok területen hasznos segítségnek tartja. Eddigi tesztjeiben például a kísérleti személyek egy interaktív környezetben SMS-sel szavazhattak, de arra is lehetőség van, hogy a fogyasztók egy új reklámkampánynál az új termék megjelenésével egy időben fejezzék ki pozitív vagy negatív véleményüket.
A Sky bízik abban, hogy az új, kétirányú SMS szolgáltatás azok körében különösen népszerű lesz, akik rendszeresen nézik a sportközvetítéseket.