Az Advanced Micro Devices hétfőn megkezdte története eddigi legnagyobb reklámkampányát, mind a hagyományos, mind az új médiában. A cél a 64-bites architektúrák iránti igény megalapozása, a piac előkészítése a jövőbeli Opteron és Athlon processzorok számára.
A reklámhadjárat a processzorpiac számára nehéz időkben kezdődik meg. Az AMD eladásai a második negyedévben elmaradtak a várakozásoktól, az új generációs asztali gépekbe szánt Athlon bemutatását pedig elhalasztották, helyette a jelenlegi Athlon XP feljavított változata érkezett.
Az "AMD ME" kampány célja mind a vállalati, mind az egyéni felhasználók megfogása, kifejezetten a vállalat, és az egyén közti szoros kapcsolat kiépítésére alapozva. Rob Herb, a cég marketing és értékesítési főnöke szerint amolyan baráti viszony kiépítésére törekszenek, nem hatalmas technikai óriáscégként szeretnének kommunikálni. A költséges reklámhadjárat megindítása az elemzők szerint bátor lépés az AMD részéről, mivel a lassan magára találó piac bármikor összeomolhat a közel-keleten várható háború miatt.