Átszervezés az Avaya Magyarországnál

Kovács Attila, 2002. szeptember 24. 13:17
Az Avaya Magyarország Kft. életében 2002. október 1-jével új fejezet indul, új menedzsmenttel az értékesítési stratégiában változások következnek be - tájékoztatta felhasználókat és a sajtót szeptember 24-én Gáll Tamás, a cég új kereskedelmi igazgatója.
Az indirekt termék-értékesítésre való átállás következtében a jövőben minden ügyfelet az Avaya egy-egy üzleti partnere szolgál ki. Ugyanakkor a korábban megkötött szolgáltatási, karbantartási szerződésekért továbbra is helytáll az Avaya Magyarországi képviselete.

Az Avaya világméretű átszervezése nyomán négy fontos területet alakítottak ki: rendszerek és alkalmazások (Eclippse filozófia köré szervezve, telefonközpontok, unified messaging , call centerek, CRM); szolgáltatások; kis- és középvállalatok támogatása termékekkel és szolgáltatásokkal; kapcsolati megoldások (Systimax kábelezés, k+f).

Az új Avaya üzleti modell szerint a partnerek professzionálisak, hozzáadott értékkel rendelkeznek, a képzés terén is előremutatóak, és szoros az együttműködés az Avaya és partnerei között-. Az eddigi alvállalkozói státuszból komplett viszonteladói hálózat épül fel, ám a felhasználói folyamatok figyelemmel kísérése céljából, továbbra is - szerződések nélkül ugyan -, de megmaradnak a közvetlen ügyfélkapcsolatok. A kiválasztott Avaya-viszonteladók a következők: Daten Kontor Kft., Geomant Kft., LNX Kft., Műszertechnika Kft.

Gáll Tamás szerint nem változik a kapcsolattartás, a figyelem, a meglévő szerződések kiszolgálása, a rendszeres tájékoztatás, ügyfélképzés, bemutatók szervezése. Ami viszont változik: a választási lehetőség bővül, továbbá több hozzáadott érték lesz.

További információ: tgall@avaya.com