A Ricoh Hungary az elmúlt pénzügyi félévben (2002. április 1.-szeptember 30.) 1,5 milliárd forintos árbevételt ért el, s ezzel 43,5 százalékkal növelte forgalmát a megelőző év azonos időszakához viszonyítva. Az értékesítési eredmény messze meghaladja a pénzügyi év elején, áprilisban az egész évre prognosztizált, az általános dekonjunktúra hatásait is kalkuláló 20 százalékos növekedési ütemet. Halász Gábor elmondta, hogy a "keresztfélévek" adatai (2001. október 1. és 2002. szeptember 30. között) szerint a magyar leányvállalat fennállása óta a legmagasabb, 3,1 milliárd forintos éves forgalmat realizált.
A forgalom a vizsgált hat hónap mindegyikében jelentősen meghaladta a tavalyi első félév adatait. A látványos eredmény továbbra is elsősorban a Ricoh vezető, az árbevétel döntő részét adó termékcsaládja, a - multifunkciós gépekké bővíthető - digitális másolók forgalomnövekedésének köszönhető. Az értékesítésen belül növe-kedett a szolgáltatások (outsourcing és szolgáltatási szint szerződések, a nagyvál-lalatok számára "testre szabott" integrált irodatechnikai megoldások stb.) aránya.
Jelenleg a Ricoh Hungary forgalmának fele származik gépek eladásából, a többi a szolgáltatásokból.
A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy a Ricoh Hungary 10-16 százalékkal csökkenti stratégiai termékeinek árát. Erre, üzletpolitikai megfontolások mellett, a Ricoh globális szervezetében végrehajtott hatékonyságnövelő intézkedések eredményei, valamint a magyarországi leányvállalat szervezetének tovább javuló eredményessége teremtett alapot.