Az egri kistérség 15 településén a kommunikációt és az információáramlást segítő internetes portál kezdi meg működését december közepétől.
A portál bemutatása alkalmából tartott keddi tájékoztatón Kovács Attila, az Egri Kistérségi Társulás irodavezetője elmondta, hogy az internetes oldalra a települések maguk vihetik fel az általuk fontosnak ítélt információkat. A honlapon - amely a 15 település internetes címén lesz elérhető - olvashatók lesznek az aktuális önkormányzati döntések, turisztikai információk, az önkormányzati intézmények adatai és pályázati tájékoztatók. Hozzátette: elképzeléseik szerint a jövőben a portál alkalmas lesz arra is, hogy a kistérségben élők elektronikus úton kommunikálhassanak az önkormányzatokkal, intézhessék ügyeiket.
A sajtótájékoztatón az is elhangzott, hogy a portál létrehozása a polgármesteri hivatalokban üzembe helyezett számítógépekkel és a szerverrel együtt mintegy 80 millió forintba került; az összeget különböző pályázatokon nyerte a társulás.