A harmadik negyedévben 307 ezer új ügyfél csatlakozott. A Wanadoonak 7,1 millió előfizetője volt a harmadik negyedév végén, 1,8 millióval több, mint a tavalyi harmadik negyedév végén - nem számítva a júliusban megszerzett spanyol eresMas szolgáltató ügyfeleit -, és elemzők szerint jól halad az év végére tervezett 8 millió felé. A harmadik negyedévben elsősorban a hazai, francia piacon sikerült új előfizetőket szerezni, a külföldi piacok továbbra is aggodalomra adnak okot, bár Nagy-Britanniában a szélessávú szolgáltatásuk terjesztése jól halad.
Az első kilenc hónapban a Wanadoo bevétele 1,445 milliárd euró volt, 32 százalékkal több, mint a tavaly első háromnegyed évben.
Nicolas Dufourcq vezérigazgató hétfőn megerősítette, hogy egész évre is legalább 30 százalékos bevétel-növekedést várnak, és ha a legközelebbi cél, valamennyi tiszta nyereség elérése, nem teljesül esetleg az év végére, akkor a jövő év legelején biztosan teljesül, és már az idei eredmény sem lehet majd messze a pozitívtól.
A Wanadoo a France Télécom többségi tulajdonában van, és Európában nagyságra a második internetszolgáltató a német T-Online mögött.