"Az MMS máris rohamosan terjed az iparágban, hatalmas növekedést produkálva például Olaszországban, ahol a beindítást követő első két hét folyamán 180 ezer multimédiás üzenetet váltottak. Szeretnénk minden piacon, minden ügyfelünkkel ugyanezt az eredményt látni, ez az együttműködés az IMG-vel pedig csupán egyike kezdeményezéseinknek" - magyarázta Esa Harju, a Nokia Networks stratégiai marketingigazgatója.
"Az IMG 1996 óta kínál mobiltartalom-szolgáltatásokat, és folyamatosan figyelemmel kíséri a megjelenő technikákban rejlő lehetőségeket. Az MMS-sel az olyan ellenállhatatlan, gazdag anyagokat tartalmazó szolgáltatások létrehozására látunk jó esélyt, melyek a sport élményét is jól közvetítik majd. A Nokiával világszerte elindított projekt ideális lehetőséget kínál arra, hogy a gazdag médiaszolgáltatásokban rejlő erőt a mobilszolgáltatókkal együtt deríthessük fel" - mondta Mark Selby, az IMG mobilrészlegének vezetője.
"A sport az egész világon népszerű, és az IMG által vizsgált felhasználói viselkedésminták egyértelműen igazolják, hogy az MMS nagyszerű lehetőséget kínál az új gazdag tartalmak számára. A Minden, ami sport projekt révén a mobilszolgáltatók, a Nokia és az IMG megszerezheti azt a - szolgáltatás biztosításához nélkülözhetetlen - tapasztalatot, melynek eredményeképpen a sportrajongók a mobiltelefon sportprogramjával is elégedettek lesznek" - tette hozzá Selby.