Mobil irodai szolgáltatás a Westelnél

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. október 29. 13:04
A Westel Mobil Iroda szolgáltatásával októbertől belföldön és külföldön, a nap 24 órájában bárhonnan elérhetők a Microsoft Exchange vállalati levelező- és csoportmunka rendszer adatai, benne a levelezőrendszer, a naptár, névjegyalbum, vállalati címlista vagy a teendők listája.
A piacvezető szolgáltató vállalati ügyfelei számára Magyarországon elsőként számos kiegészítő szolgáltatást kínáló alkalmazása biztonságos és kényelmes megoldást jelent az üzleti ügyek eddigieknél hatékonyabb intézéséhez. Mobil Irodai szolgáltatása minden eddiginél rugalmasabb információáramlást biztosít a Microsoft Exchange-et használó vállalatok dolgozói számára, akik mobilkészülékeikkel éjjel-nappal bárhonnan elérhetik, valamint teljes körűen használhatják vállalatuk levelezőrendszerét és a csoportmunkához szükséges funkciókat. A szolgáltatás nagy előnye, hogy nem igényel párhuzamos felhasználói felületeket, a már működő informatikai háttérhez illeszthető és a megszokott vállalati levelezőrendszer részeként alkalmazható.

A Westel a Microsofttal közösen kidolgozott legújabb értéknövelt szolgáltatása jelentősen megkönnyíti és hatékonyabbá teszi a döntéselőkészítést, hiszen a munkatársak többek között WAP-on keresztül könnyedén olvashatnak és küldhetnek e-maileket, névjegyeikből előkereshetik a kívánt információkat, naptári bejegyzéseiket megtekinthetik csakúgy, mintha irodájukban, számítógépük előtt ülnének. Többletszolgáltatásként a rendszer előre, igény szerint meghatározott eseményekről (pl. új e-mail, naptári bejegyzés érkezéséről) SMS értesítést küld a felhasználó mobiltelefonjára, aki így tartózkodási helytől függetlenül értesül a számára fontos információkról. A számítógépekkel egyenértékű eszközként mobiltelefonnal az SMS értesítést követően elfogadhatók vagy visszautasíthatók az érkező, pl. értekezletre szóló naptári bejegyzések, amelyek elfogadás esetén azonnal bejegyződnek a naptárba.

A Mobil Iroda segítségével könnyedén lehet naprakész: mobiltelefonon segítségével a Pocket PC kéziszámítógépek és a Microsoft Exchange szerveren tárolt adatok bármikor egyszerűen szinkronizálhatók. A Mobil Iroda használata során az irodai számítógép akár kéziszámítógéppel is helyettesíthető, hiszen a külsős kollégák szerveren tárolt adatai mobil eszközökkel is kezelhetőek.

A Mobil Iroda megteremti a lehetőséget a mobil kereskedői és információs rendszer kialakítására, amely mozgó kereskedelmi képviselők nélkülözhetetlen eszköze lehet. Az üzleteket felkereső munkatársak mindegyike közvetlenül hozzáfér a vállalati szerveren tárolt aktuális értékesítési információkhoz és így a szinkronizáció révén a piaci helyzethez alkalmazkodó gyors döntéseket hozhat. A legújabb szolgáltatásra már több meghatározó céggel szerződött a Westel és a piacvezető mobilszolgáltató legújabb, nem hangalapú szolgáltatásaira alapozza a dinamikus növekedés fenntartását.