Az eseményen részt vett Ondrej Marek, a Citrix kelet-európai regionális marketing menedzsere és Edwin Sternitzky, a cég közép-európai termékmenedzsere, akik a konferencia szünetében röviden tájékoztatást adtak. "A Citrix összességében 30%-os értékesítési növekedést könyvelhet el a régióban, melynek egyik legerősebb piaca Magyarország, ahol idén a múlt évhez képest megkétszereződött a forgalom. Szoftvereink és szolgáltatásaink - a vállalatok méretétől függetlenül - ideálisan alkalmazkodnak a magyar cégek és szervezetek állította követelményekhez és kihívásokhoz" - mondta Marek.
Arra a kérdésre, hogyan képzeli el a cég további, remélhetőleg sikeres magyarországi tevékenységét, a marketing vezető a következőket mondta. A Citrix továbbra is csak partnereken keresztül kívánja értékesíteni termékeit, megoldásait; továbbra is az egy disztribútorral (Megatrend) és 12-15 partnercéggel kívánnak együtt dolgozni és a jelenlegi 800-900 ügyfelet kiszolgálni. A jövő útja az indirekt csatorna építése, erősítése. Ugyanakkor 2003 első félévében tervezik, hogy elindítják az ISV programot Magyarországon.
A termékekről, megoldásokról szólva, Edwin Sternitzky megjegyezte, hogy most indítják a cég portál megoldásának piacra vezetését, valamint elképzelhető, hogy a Citrix magyar nyelvű, a hazai Citrix-üzlettel foglalkozó weboldalait is kialakítják.
A cég szakemberei arra is felhívták a figyelmet, hogy a költséghatékonyság a 3-5 évre vetített teljes birtoklási költség (TCO) figyelembe vételével még inkább szembetűnő, ugyanis a Citrix virtuális információk elérését biztosító szoftver termékcsaládjával akár 50%-os TCO-költségmegtakarítás is elérhető más szerver megoldásokkal szemben.