"Webesített média vagy médiásított web?" mottóval rendezett november 6-án két partnerével közösen a médiavállalatoknak félnapos konferenciát a Sun Microsystems Magyarország.
Az 50 résztvevő először Polner Tamás (Sun) "Médiaszolgáltatások webszolgáltatásokon keresztül" című, a problémákat és trendeket összefoglaló előadását hallgatták meg, majd bemutatkozott a portálépítéssel, tudásmenedzsmenttel és e-learninggel foglalkozó Arvato systems Hungary többségi Bertelsmann AG tulajdonú cég. A cég képviseletében előadó Szabó László a médiaportálok jövőjéről szólva kifejtette, hogy 2-3 év múlva még sokoldalúbb közösségi szolgáltatásokat fognak nyújtani, elterjed azok mobil elérése, általánossá válik a video-on-demand funkció, interaktív vetélkedők, személyre szabott riasztások és kereshető tudásbázis jellemzi majd ezeket.
Ezt követően Damian Martin, az Arvato partnereként is ismert Divine cég értékesítési és partnermenedzsere mutatta be a céget, amelynek professzionális szolgáltatásai között megtalálható az ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM), tudáskezelés, webtechnológiák, ellátási lánc- és ügyviteli rendszerekkel való foglalkozás éppúgy, mint az infrastruktúra-tervezés, valamint különböző szoftverszolgáltatások. A Divine alapvető tevékenysége a tartalom-vezérelt e-business megoldásokkal kapcsolatos. Martin egy ilyen Divine-megoldásra ismertetett esettanulmányt a Financial Times napilap példáján.