A Symantec kijavította a Norton e-mail törlő hibáját

Tóth Kristóf, 2002. november 11. 10:36
A Symantec a napokban egy javítást adott ki Norton Internet Security 2003 programcsomagjához, mivel a szoftver egy hiba miatt letörölte a felhasználók egyes e-mailjeit.
A felhasználók az utóbbi hetekben arra panaszkodtak, hogy a Norton Internet Security 2003 érkezés után azonnal letöröl néhány e-mailt, amelyre csak a "Symantec Email Proxy Deleted Message" üzenet utal, közölte Katherine James, a Symantec brit részlegének szóvivőnője.

"Volt néhány Norton Internet Security 2003 felhasználónk, aki jelentette, hogy a szoftver olyan e-maileket is letöröl, amelyeket nem kellett volna" - mondta James hozzátéve, hogy az első ilyen jelentés október 14-én érkezett a társasághoz, a hiba orvoslásához szükséges javítófolt pedig néhány napja már elérhető.

A szóvivőnő szerint a probléma az antivírus, tűzfal, spam-szűrő, tartalomszűrő, és adatbiztonság-felügyelő alkalmazásokat tartalmazó Norton Internet Security antispam részében található. A megoldás felügyeli az érkező e-mail forgalmat, és megjelöli azokat a leveleket, amelyek feltételezhetően spam-ek, vagyis kéretlenül érkező e-mail reklámok.

"Amennyiben a számítógép folyamatosan, hosszabb ideig működött, vagy a felhasználó nagymennyiségű e-mailt kapott, a Norton Spam Alert memória allokációs hibákat okozhatott, egyes e-mailek eltűnését eredményezve ezzel" - mondta James. A Symantec a bejelentések számából úgy véli, hogy a hiba csak kevés felhasználót érinthetett. A Cupertino-i (Kalifornia) központú társaság pontos adatokat azonban nem közölt arról, hogy hány felhasználó jelentette a világszerte forgalmazott szoftver hibáját.

James szóvivőnő szerint a felhasználók a szoftver online frissítési funkcióján keresztül érhetik el a hiba javítását.