Az MMS-alapú szolgáltatások legfontosabb tulajdonsága, hogy sokkal gyorsabban, mint a jelenlegi SMS-ek. Az előrejelzések szerint 2007 környékén az MMS az összes mobilüzenet-bevételnek mintegy harmadát teszi ki, az Ovum pedig úgy véli, hogy 2005-re minden második telefon már MMS-kompatibilis lesz.
A Cash-U Pecan platformja jelenleg az egyik legjobb megoldás arra, hogy bármely tartalom bármely protokollon megjeleníthető legyen a szükséges konverzió után. Az egyik lehetséges fejlődési terület a multiplatformos játékok piaca lehet, ahol teljesen mindegy, hogy ki és milyen eszközön játszik. A másik lehetőség az m-journal és az m-news (mobil újság, mobil hírek) szerkesztése, ahol időt spórolnak meg azzal, hogy csak egyszer kell a tartalmat megszerkeszteni, a platformfüggő konverziókat már egy alkalmazással lehet megcsinálni.
Gal Nachum a Cash-U termékigazgatója úgy nyilatkozott, hogy "az MMS jövője és a Cash-U Pecan platformja közös irányba tart. A színes kijelzős, hangos készülékeken keresztül a szolgáltatók értéknövelt és médiában gazdag tartalmat sugározhatnak megannyi új szolgáltatással a fogyasztók számára."
Az európai fogyasztók az előrejelzések szerint több mint 3,3 millió Eurót költenek majd 2006-ra a mobiltartalomra, az Ericsson pedig úgy véli, hogy az MMS utoléri az SMS-t három éven belül.