Mivel az egyesület tagjainak jó része jelenleg is felsőoktatási intézmény hallgatója, személyes tapasztalataik támasztják alá, hogy jelentősen megnövekedett az e-business iránti érdeklődés. A nonprofit szervezet évről évre azért hívja életre ingyenesen látogatható konferenciasorozatait, hogy a hallgatók korlátolt anyagi lehetőségeik ellenére is betekintést nyerhessenek az e-business elméleti és gyakorlati részeibe. A szervezők arra törekszenek, hogy minél több ezen a piacon tevékenykedő neves vállalattal felvegyék a kapcsolatot.
Az évek során tapasztalatot szereztek abban, hogy az egyetemek, főiskolák felsőbb évfolyamokra járó és végzős hallgatói az e-business mely témakörei iránt érdeklődnek, illetve hogy milyen irányba fog fejlődni ez az üzletág. Ezért hozták létre a VisiOn-Line Klubot, ahol elsősorban a kis- és középvállalkozások szerezhetnek piaci előnyt jelentő információkat Európa vezető reklámügynökségének ügyvezető igazgatójától és az egyik legnagyobb magyarországi internetes forgalmat lebonyolító, webáruházakat üzemeltető vállalat értékesítési igazgatójától. A részt vevő cégek egyúttal támogatják is a konferenciát, mivel a költségek jelentős részét a belépődíjak fedezik. A klub célja továbbá az is, hogy összekötő kapocsként szolgáljon a hallgatók és a partnervállalatok között.