Szacsuri Gergely: - Elsődleges elvárásunk volt, hogy a rendszer részletes, de jól rendszerezhető információkat szolgáltasson a vállalaton belül folyó tevékenységekről mind pénzügyi, mind termelési oldalról. Különösen nagy hangsúlyt fektettünk a termelésirányítási részre, hiszen cégünk fémforgácsolással foglalkozik, így a gazdaságos és rugalmas működéshez "életbevágóan" fontos a pontos anyag- és kapacitástervezés.
B. O.: - Milyen lépésekben folyt a bevezetés?
Sz. G.: - Az első lépcső a pénzügyi modulok és az anyagnyilvántartás bevezetése volt, ez a következő főbb lépésekben zajlott: kulcsfelhasználók oktatása, rendszerparaméterek beállítása, adatfeltöltés, felhasználói oktatás, próbaüzem (és sok túlóra), éles indítás. A termelési modul bevezetése, ami még folyamatban van, rázósabb, hiszen itt nem uniformizált folyamatokat kell kezelni. Nagyon fontos, hogy először megismerjük a rendszer lehetőségeit, majd pontosan feltérképezzük a vállalaton belüli folyamatainkat.
B. O.: - A Microsoft Business Solutions Navision - vagy korábbi nevén Navision Attain - mely legfőbb előnyét emelné ki?
Sz. G.: - A könnyű kezelhetőséget és betanulást, valamint a vállalathoz való jó alakíthatóságot.
B. O.: - A több mint másfél éves használat során milyen tapasztalatokat szereztek a bevezetést és támogatást végző Multisoft Kft. szolgáltatásaival kapcsolatban?
Sz. G.: - Alapvetően kedvező tapasztalatokat szereztünk; problémáinkra, kérdéseinkre rövid időn belül választ kaptunk, amely az esetek 99 százalékában helyes is volt. Bátran merem tehát ajánlani konzulenseinket bárkinek, aki Microsoft Business Solutions Navision rendszert kíván bevezetni.