Az árbevétel szolgáltatási területek szerinti megoszlásának alakulása változatos képet mutat: az üzleti folyamatautomatizálás majd felét, az üzemeltetés a negyedét, az infrastruktúra és a termékek együtt szintén a negyedét, a fennmaradó kis részt pedig a technológia-menedzsment és egyéb szolgáltatások tették ki.
Az árbevétel-növekedés okai a meglévő stratégiai ügyfelekkel (Pannon GSM, Vodafone, Malév) történő sikeres együttműködésnek és az új ügyfelekkel (CIB Bank, Miniszterelnöki Hivatal, Pepsi) kialakult kapcsolatoknak köszönhetők. A Grepton partnerstratégiájának következményeként az árbevétel 27%-át nagyobb partnerei (T-Systems, Hewlett-Packard, Microsoft) projektjein keresztül realizálta.
A kizárólag szolgáltatásokkal foglalkozó Grepton 1 milliárdos bevételének értékét tovább növeli az a tény, hogy bevételének túlnyomó többségét informatikusainak kiemelkedő szaktudása teremtette meg. "Eddig elért sikereink alapja az, hogy nagy hangsúlyt fektetünk munkatársaink folyamatos képzésére, a hatékony szervezet és az egységes cégkultúra kialakítására." - mondta Süli András, igazgató, a cégvezetés tagja. "Filozófiánk szerves része az a tanácsadói megközelítés, amelynek során elsősorban ügyfeleink problémáinak megoldására koncentrálunk, és arra törekszünk, hogy hosszú távú együttműködést alakítsunk ki velük. Így tudjuk megvalósítani elképzeléseinket, és erősíteni jelenlétünket a közép- és nagyvállalati szektorban."
A Grepton jövő évi tervei között piaci pozíciójuk további erősítése, partnerkapcsolataik szilárdítása és bővítése szerepelnek. Stratégiai követelményük pedig az, hogy megtartsák szolgáltatásaik kiemelkedő minőségét és ügyfeleik elégedettségét.