A tanulmány rávilágít arra, hogy az emberek életmódja jelentősen megváltozott a személyi számítógépek térnyerését követően, ugyanis míg korábban az emberek rengeteg időt töltöttek televíziózással, addig mostanság egyre többet játszanak vagy dolgoznak otthoni PC-vel, ami természetesen a televíziózás rovására megy - nyilatkozta Mark Oldani, a világ vezető számítógépgyártó cégei között nyilvántartott Dell Computer marketingrészlegének igazgatója. Oldani ezenkívül utalt arra, hogy a tanulmány szerint a személyi számítógéppel rendelkező megkérdezettek közül minden harmadik hamarosan újabb digitális eszközöket kíván vásárolni.
A Harris Interactive munkatársai megállapították azt az egyébként nem túl meglepő tényt, hogy a PC-k a fiatal felnőttek körében örvendenek a legnagyobb népszerűségnek. Ezek szerint a 35 évnél fiatalabb megkérdezettek több mint 57 százaléka azt nyilatkozta, hogy számára a személyi számítógép a legfontosabb digitális eszköz. A 35-49 éves korosztály körében a válaszadók mintegy 48 százaléka, az 50 évnél idősebbek körében pedig a megkérdezettek közel 44 százaléka vélekedett hasonlóan, vagyis mondta azt, hogy számára a PC a legfontosabb elektronikus berendezés. Érdekesség, hogy az amerikai, illetve európai válaszadók 84, illetve 69 százaléka azt nyilatkozta, hogy személyi számítógépe révén megnőtt a bizalma az egyéb digitális eszközök iránt.
A tanulmány ezenkívül arra is kitér, hogy a 35 évnél fiatalabbak elsősorban zenehallgatásra használják személyi számítógépeiket, a 35-49 év közötti felhasználók pedig leginkább munkavégzésre. Az 50 évnél idősebbek legtöbbje elsősorban elektronikus levelezésre használja személyi számítógépét. Az internet egyébként nem meglepő módon az összes korosztályban nagy jelentőséggel bír.