Az eddigi amerikai üzletcsoportelnök, Stephen Killeen távozásával a többek között a CNN Interactive szolgáltatásait is ellátó cég új reklámfőnököt is szeretne.
Killeent, aki alig két évvel ezelőtt csatlakozott a Terra Lycoshoz, Mark Stoever követi az elnöki poszton, illetve egészen pontosan ő lesz az új vezető, mivel elnökhelyettesként fog irányítani, az elnöki pozíciót megszüntetik. Stoever korántsem új arc a cégnél, hat éve dolgozik a Terra Lycosnak. A Nielsen/NetRatings felmérése szerint a Terra Lycos októberben az ötödik leglátogatottabb szolgáltató volt, 37 millió látogatóval. Ennek ellenéra a cég a .com buborék kipukkanása után sem talált teljesen magára, amerikai médiabevételei az elmúlt negyedévben 7 százalékkal csökkentek, míg a konkurens Yahoo és MSN növekedést mutat. Stoever feladata a 2000-ben 12,5 milliárd dolláros fúzió révén egyesült Lycos és a Terra Networks piacvesztésének megállítása, és a növekedés megindítása, ahogy az a programjában áll. Stover szerint a cégnek jelentős anyagi tartalékai vannak, és kidolgoztak egy új stratégiát a pénz befektetésére. Az új vezető elmondta, hogy jelentős lehetőségeket fedeztek fel az amerikai piacon, és birtokában vannak az ezek kihasználásához szükséges támogatásnak Spanyolországból.