Klaus H. Rasmussen elmondta, hogy Magyarországon az év végén a lakosság 67 százalékának lesz majd mobiltelefonja, és ez az arány 2003. decemberében újabb 10 százalékponttal nő.
Hozzátette: 2003 év végét követően, akkor, amikor a piac nyolcvanszázalékos szinten telítődik, a mobiltársaságok elérik az úgynevezett technikai plafont, s az érett piac kialakulását követően alapvetően megváltoznak azok a kihívások, amelyekkel szembe kell nézniük.
A vezérigazgató kifejtette: az érett piaci szakaszban a társaságoknak az ügyfelek megtartása lesz a legfontosabb feladatuk, illetve az, hogy kivívják ügyfeleik elégedettségét.
Klaus H. Rasmussen szerint az érett piaci szakaszban megkezdődik az úgynevezett célozott vadászat, amikor a társaságok a piacon megpróbálják azonosítani azokat az ügyfeleket, akik elégedetlenek a konkurens szolgáltatókkal, s ezért elcsábíthatók onnan.
A vezérigazgató aláhúzta, hogy a Pannon GSM szervezetének átalakításával arra az időszakra készül fel, amikor a mainál sokkal nagyobb verseny alakul ki a piacon.