Stark István elmondta, hogy a forint erősödése az idén a Panasonic termékek esetében termékcsoporttól függően 5-15 százalékos árcsökkenést eredményezett. A vezérigazgató elmondta, hogy az idei pénzügyi év első 8 hónapjában a szórakoztató elektronikai termékek eladásából 6,6 milliárd forint árbevételük származott, ami 48 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbi összeget.
A társaságnak az üzleti rendszerek értékesítéséből az első 8 hónapban a tavalyinál 5 százalékkal több, összesen 2 milliárd forint árbevétele származott, mivel a beruházási piac jelentősen visszaesett az április-novemberi időszakban. A vezérigazgató elmondta, hogy a GSM termékek, a mobiltelefonok eladása 51 százalékkal visszaesett, s a az idén áprilistól november végéig csak 400 millió forint értékben adtak el ilyen termékeket. A Panasonic a szórakoztatóelektronikai szegmenst tekintve a magyar piacon jelenleg 18 százalékos részesedéssel rendelkezik.