Rekord részvétellel zárult a Startlap (
www.startlap.hu) öt héten át tartó online játéka, a Labirintus2 (
www.startlaplabirintus.hu). A magas részvételi számhoz a játék nagy volumenű offline és online beharangozó kampány, valamint a több ezer értékes nyeremény is hozzájárult.
A Startlap idén tavasszal indította az első Startlap Labirintust, melyen már akkor 46 ezren vettek részt. A játékkal a szerkesztőség a lap.hu oldalak népszerűségét szerette volna növelni. A résztvevőknek az 1200 lap.hu oldalon kellett megkeresniük számos képrészletet, melyeket összerakva nevezhettek az értékes nyereményekért. A játék során több mint 20%-kal növekedett a Startlap látogatottsága, melyet a játék öt hete után meg is sikerült tartani. A magas részvételi számhoz a játék nagy volumenű beharangozó kampánya, valamint a több mint ezer darab értékes heti nyeremény, és a fődíj, a 2,5 milliós Sony házimozirendszer is hozzájárult.
A Startlap Labirintus2 játékot erőteljes offline beharangozó kampány kísérte. A nyomtatott sajtóban futó kampánnyal a játék ideje alatt kb. 5 millió magazinolvasót értek el. A Startlap Labirintus2-nek köszönhetően a Startlap megerősítette nyitóoldali elsőségét, és összlátogatottság szerinti második helyét, melyet a Szonda Ipsos által készített Magyar Online Monitor 2002. III. negyedéves eredményei is alátámasztanak. A legfrissebb adatok szerint a vezető portálok látogatottsága az előző negyedévhez képest 10 %-kal növekedett.