"A 2002-es év tapasztalata alapján szerintem nem nehéz belátni, hogy szükség volt egy úgymond kijózanodó időszakra, arra, hogy az internetes cégek is a tényleges piaci viszonyokat vegyék figyelembe saját stratégiai fejlesztéseik során" - mondta Klenovszki János. "Tény, hogy ez nem kedvezett az online kutatásokkal foglalkozó cégeknek, véleményem és saját tapasztalatom alapján azonban mégis azt állítom, hogy akik maradtak az internetes technológiai piacon mindenképpen csak nyertek ezzel az évvel."
Az internetes kutató jelezte, 2003-ban újra elkészül Magyarország legnagyobb online életstílus kutatása, a "VLR 2003", amely megbízható és hiteles adatokkal segíti a hazai hirdetők és médiatervezők munkáját. A húsz hazai médiaügynökség segítségével összeállított kérdőív nemcsak összehasonlíthatóvá teszi a kutatásban részt vevő honlapok látogatóinak demográfiai összetételét, de választ ad arra is, hogy milyen reklámozási technikák a leghatékonyabbak egy adott internetes célcsoport eléréshez, milyen egyéb médiumot használnak a látogatók, valamint, a vizsgált honlapok hol helyezkednek látogatói összetételük alapján a hazai internetes médiamátrixban.