Az üzleti éve első negyedéről a Palm még 258,7 millió dolláros veszteséget jelentett.
A vállalat forgalma az előző pénzügyi év második negyedéhez képest 9 százalékkal, 265 millió dollárra csökkent, 291 millióról. A negyedévben 1,4 millió készüléket szállított ki.
A Palm a jó negyedévi eredményt a szeptemberben bevezetett két új termék, a Zire és a Tungsten piaci sikerével magyarázta. A Tungsten elsősorban a professzionális felhasználókat célozza meg, akik a kéziszámítógépet főként üzleti céllal használják. Azelőtt ezen a piacon a HP, a Toshiba és a Siemens volt a legerősebb. A legolcsóbb Zire vevőköre elsősorban magánszemélyekből kerül ki.
A Palm csökkentette működési költségét, 114 millió dollárról 84 millióra, a pro forma működési haszonrés 32,8 százalékra javult, 20,5 százalékról.
A Palm a pénzügyi év harmadik negyedére a szezonálisan alacsonyabb kereslet miatt 230-250 millió dolláros bevételt vár, az egy évvel korábbi 292 millió dollár helyett, és kis működési veszteségre számít.
A Palm részvényei 18,84 dollárra emelkedtek a Nasdaq zárása utáni, nem hivatalos kereskedésben, miután a Nasdaqon 16,73 dolláron zártak szerdán. A Palm papírjai az utóbbi két hónapban 55 százalékot erősödtek.