A fogyasztók ezentúl különböző fizetési megoldások révén menet közben is fizethetnek az általuk igénybe vett digitális tartalmakért, termékekért, és szolgáltatásokért.
A Westel a Nokiát választotta mobil fizetési platformjának szállítójául. Magyarország vezető mobilszolgáltatója, a Westel ezen a területen új ügyfele a Nokiának. A Nokia fizetési megoldása a Westel több mint 3,2 millió előfizetője számára teszi lehetővé, hogy a digitális tartalmak, termékek és szolgáltatások széles skálájáért mobiltelefonon keresztül fizessen. A szállítás és a telepítés sikeres befejezése után a Westel november 25-én indította el szolgáltatását.
A Nokia fizetési megoldásának köszönhetően a Westel előfizetéses, illetve feltöltőkártyát vásárló ügyfelei a többféle fizetési megoldásból az általuk kedvelt módon kényelmesen és biztonságosan fizethetnek a digitális tartalmakért, termékekért és szolgáltatásokért. A zökkenőmentes mobilélményt kínáló megoldás által a felhasználó nem érzékeli a mobil kereskedelmi üzleti modellek technikai komplexitását.