A júliustól szeptemberig tartó időszak eredménye 18 százalékkal elmaradt ugyan az egy évvel korábbi eredményekhez képest, a visszaesés azonban valamivel kisebb, mint az idei év második negyedében tapasztalt 21,9 százalék, közölte a New York-i székhelyű szervezet, amely egyébként a szoftveróriás Microsoftot, az America OnLine-t, és a Yahoo-t is köreiben tudja.
Az IAB jelentése 15 amerikai online reklámiroda eredményei alapján készült. A jelentésbe bevont 15 társaság az amerikai internetes reklámpiac 80 százalékát képviseli. "Bár egyelőre csak elhanyagolható növekedést jelentettünk, adataink azt mutatják, hogy a nagyobb reklámirodák bevétele a legtöbb esetben számottevően növekedett" - mondta Greg Stuart, az IAB elnök-vezérigazgatója. "Számos nagy társaság jelentős növekedést ért el, de mi egyelőre az ipar egészét vizsgáltuk" - tette hozzá.