1. Minden hónapban gondosan ellenőrizni fogom a telefonszámlámat, nem ért-e slamming vagy cramming. (A slamming és cramming a szolgáltatók által gyakran alkalmazott számlatrükkök gyűjtőnevei, beleértve még azt is, ha a felhasználó, bár aláírta a szolgáltatási szerződést, abban nem tájékoztatták elég világosan a számlázható tételekről.)
2. Megvizsgálom, hogy előre fizetett hívókártyával spórolhatok-e a távközlési hívásaimon.
3. Mobiltelefonos fogyasztói szerződés kötésekor gondosan el fogom olvasni a szerződést, megkövetelem, hogy kapjak egy próbaidőt, amíg kipróbálhatom a készüléket és a szolgáltatást, mielőtt hosszú távú szerződéssel elkötelezném magam; általánosan képezni fogom magam a mobilszolgáltatás mikéntjéről.
4. Kitanulom, hogy mit jelent a földi digitális televízióra való országos áttérés -- a legnagyobb változás a televíziózásban a színes tévé megjelenése óta. Megtanulom, hogyan fogja ez érinteni az általam vett műsorokat, és milyen lépéseket kell tennem, hogy azután is nézhessem ezeket, amikor az áttérés teljes lesz.
5. Megismerem a telefonhívásos marketing szabályait, beleértve ezek engedélyezett eseteit is; megismerem, hogy a hívónak milyen információt kell magáról adnia, hogyan kerülhetek fel a hívó által kötelezően elkerülendők listájára, és mit tehetek, ha továbbra is hívogat.