A jelentésből többek közt arra is fény derül, hogy a dél-koreaiak hetente átlagosan 16 órát töltenek internetezéssel. Összehasonlításképp: az amerikaiak 10, az angolok pedig átlagosan csak 4 órát interneteznek egy héten. Érdekesség, hogy a háziasszonyok online vásárlásai, a részvénykereskedelem, valamint az online tanfolyamok és információs szolgáltatások mintegy 45 százalékát teszik ki az ország összes internetes forgalmának. A távol-keleti országban több mint húszezer internetkávézó működik, melyeket a koreaiak PC baangeknek, vagyis PC-termeknek neveznek. Ezen PC baangeket egyébként az emberek több mint 65 százaléka elsősorban azzal a szándékkal látogatja, hogy több résztvevős játékokat játsszon az interneten keresztül.
Az online részvénykereskedelem ugyancsak a koreaiak kedvenc foglalatosságai közé tartozik, melynek ékes bizonyítéka, hogy az összes részvény több mint háromnegyede az interneten keresztül cserél gazdát, ezenkívül pedig említésre méltó, hogy a lakosság negyede folyamatosan igénybe veszi a különböző internetes banki szolgáltatásokat. Az ország szélessávú internetezőinek mintegy 80 százaléka DSL, 20 százaléka pedig kábelmodemes szolgáltatásra van előfizetve, az ország lakosságának pedig több mint 90 százaléka olyan helyen lakik, ahol a szolgáltatók képesek a broadband-szolgáltatások valamelyikének biztosítására.