A kedvező piaci fogadtatás, az ígéretes jövőkép eredményeként a Marketline, mint a magyarországi vállalatközi elektronikus kereskedelemben élenjáró piactér a közép európai térségben működő piacterekkel történő hosszú távú együttműködést tűzte ki célul. 2002-ben regionális együttműködési megállapodást írt alá 3 közép-európai elektronikus piactérrel (lengyel, cseh, osztrák), valamint a francia Avisium-al. Az együttműködési modell eredményeként lehetővé vált a marketing és kereskedelmi tapasztalatok valamint a technológiai know-how megosztása mellett az egyes regionális piacokon működő elektronikus piacterek üzleti lehetőségeinek egyesítése, ezáltal az elsősorban európai központú multinacionális ügyfelek igényeinek magas színvonalú kielégítése. E törekvés jegyében a Marketline által kifejlesztett és működtetett on-line aukciós rendszer már több nyelven is elérhető az ügyfelek számára.
Az alapszolgáltatásokon felül, 2002-ben számos olyan új, értéknövelt szolgáltatás került bevezetésre, mely további előnyöket nyújt a rendszer felhasználói számára. Ezek közé tartozik a piactéren realizálható megtakarítási potenciál előrejelzését segítő beszerzési portfolió átvilágítás, valamint a vállalatok üzleti partnereinek, versenytársainak pénzügyi, likviditási és gazdasági helyzetének elemzésére szolgáló on-line céginformáció és cégminősítő szolgáltatás is.
A társaság megújította internetes portálját és bevezetésre került on-line aukciós szolgáltatásuk legfrisebb, 3.0 verziója, mely sokoldalú, felhasználóbarát és rugalmas kezelői felületének megőrzése mellett új, ügyféligények alapján továbbfejlesztett, bővített funkciókkal áll partnereik rendelkezésére. A vállalat 2003-as üzleti terve további értéknövelt szolgáltatások bevezetése mellett, az alapszolgáltatások forgalmának erőteljes felfuttatását tűzte ki célul.