A megkérdezett amerikaiak 35 százaléka válaszolt úgy, hogy rendszeresen látogatja az online híroldalakat munkahelyéről. A felmérésben részt vevők közül azonban csak 25 százalék olvas rendszeresen napilapot, és 17 százalék hallgatja meg a híreket a rádióban. A megkérdezettek 6 százaléka szabadon fogható televízió-csatornán nézi a híreket munkaidejében, 3 százalék pedig a kábeltelevízió-csatornák hírműsorát kíséri figyelemmel.
Az amerikai otthonokban is egyre népszerűbbek az internetes híroldalak. A megkérdezettek 37 százaléka otthonában is a világhálót választja, ha meg szeretné tudni az aktuális közéleti/politikai híreket. Ezzel szemben 25 százalékuk kábeltelevíziós csatorna hírműsorát nézi meg, 18 százalék pedig a szabadon fogható televíziós adók műsorából értesül a hírekről.
Ami az internetes híroldalakat illeti, a helyi-, nemzeti-, és nemzetközi hírekkel foglalkozó cikkeket olvassák el a legtöbben.