A Google visszautasította a Search King reklámcég vádjait, melyek szerint a keresőrendszer meghamisította a rákeresési adatokat, egyben a Google indítványozta a kereset elutasítását.
Az Oklahoma City-i Search King online reklámhálózat előzetes korlátozó intézkedés meghozatalát kérte a Google ellen, arra hivatkozva, hogy a kereső valótlan adatok alapján helyezte hátrébb internet-címeiket a keresési listák megjelenítési oldalain, és ezzel komoly anyagi veszteségeket okozott. A Google hivatalos közleményben védte meg magát, és arra kérte a bíróságot, hogy törölje a Search King keresetét. A reklámcég a ranglista azonnali visszaállításáért folyamodott a bírósághoz, valamint kérte 75 ezer dollárra becsült bevételkiesése megtérítését. Az eredmények megjelenítésért a Google PageRank rendszere a felelős, melyet sokáig hétpecsétes titokként kezeltek, ám nemrégiben működésének sok részletét tették közzé. A gyors és értelmes eredményeket kiadó keresés egyfajta internetes népszerűségi lista alapján működik. Nem csak az oldal látogatottságát, de annak fontosságát, a rá és róla mutató linkek számát és fontosságát is algoritmussal értékelik, majd az oldal 1-től 10-ig terjedő osztályzatot kap. A PR10-es jelölésű oldalak tehát sorrendben előbb jelennek meg, mint például a PR7-esek.