A fejlesztésnél külön szempontként kezelték, hogy a termék megfeleljen a magyar hatóságok elvárásainak, automatikusan előállítva az általuk igényelt adatokat. A legkülönbözőbb kifizetéstípusok és nyilvántartások automatizálása jelentősen könnyebbé, megbízhatóbbá és nyomon követhetőbbé teszi az egyes számfejtési feladatokat. Képes a hiányzás, illetve a jelenlét folyamatos regisztrálására is.
A kulcskérdésnek számító rendszeraktualizálást is a MultiSoft végzi. Terméküket úgy alakították ki, hogy például a személyi jövedelemadó sávhatárainak és kulcsainak módosulásakor a frissítés egyetlen körlevél nyomán gyorsan és könnyen megvalósítható legyen.
A MultiSoft ügyfeleinek többsége multinacionális középvállalat, de az országspecifikus termékük révén nyitnak a magyar tulajdonú kis- és középvállalatok felé is. Jelenleg ugyanis a hazai vállalkozásoknak csak mintegy harmadánál van integrált vállalatirányítási rendszer, de a meglévők közül sem mind mondható korszerűnek. A társaságok jelentős részénél a gazdálkodás és a pénzügyi helyzet javulásával csak most fogalmazódott meg az ilyen típusú rendszerek iránti igény.
Jelenleg a bérmodult csak a Navision alaprendszert alkalmazó cégek tudják használni. A nagy alaprendszert nem igénylő, ám a bérfunkciókat automatizálni akaró kisebb vállalkozások érdekében a MultiSoft egy "mini Navision csomag" bevezetését is tervezi. Ez a Navision alapmodul szűkített, kifejezetten a munkaügyi nyilvántartás moduljára koncentráló változatát tenné elérhetővé igen kedvező áron.
A bér- és munkaügyi modul használati joga egy egyszeri licencdíj megfizetésével örökre megváltható. A folyamatos frissítés pedig ezen összeg néhány százalékát kitevő havi követési díj ellenében érhető el. A szolgáltatás árát a minőséggel összhangban a piaci kínálat felső harmadában határozták meg.