A mobiltelefon-ellátottság számos piacon már 70-85% között van, ami azt jelenti, hogy a legtöbb gyártónak új utakat kell találni, ha fenn akarja tartani értékesítési volumenét.
George Appling, a XELIBRI elnöke úgy nyilatkozott, hogy "termékeink olyan divatos kiegészítők is tartalmaznak, melyek stílust kölcsönöznek a telefonkészülékeknek. Jelenleg számos ember vesz mobiltelefont, melynek külsejével nincs mindig megelégedve. Szeretné egyedivé tenni. Olyan termékcsaládot alkottunk, amelyikkel az emberek saját stílusukhoz igazíthatják készüléküket."
A Siemens AG igazgatótanácsának elnöke, Rudi Lamprecht pedig kihangsúlyozta, hogy "ennek az új márkának az indulása mérföldkő a Siemens mobiltelefon-stratégiájának az életében".
Minden XELIBRI kollekció négy telefonból áll, valamint divatkiegészítőkből, melyek a tavaszi/nyári, őszi/téli kollekcióban szerelnek majd. A telefonok csak limitált mennyiségben készülnek, életciklusukat 12 hónapban határozták meg, ami jelentősen kevesebb a mostani mobiltelefonokénál.