A játékokat hálózati környezetben tesztelik annak érdekében, hogy tapasztalatokat szerezzenek és ezek alapján a későbbiekben elkerüljék a problémákat, amelyekkel esetleg a fogyasztók is találkozhatnának. A Babel a Vodafone Live! játékait a többek között a Sharp GX10-en és a Nokia 7650-en teszteli. Az elemzők a Strategy Analytics-nél úgy gondolják, hogy a játékokból 2003-ban mintegy 2 milliárd USD bevétel származhat, ami nagyon meggyorsíthatja a mobiltartalmi piac fejlődését.
A Vodafone Global Content Services kereskedelmi igazgatója, Lee Fenton elmondta, hogy "az utóbbi időben nagyon sok híresztelés látott napvilágot a Vodafone live! mobiljátékaival kapcsolatban. A Babel-lel való együttműködésünk garantálja, hogy csak olyan játékokkal találkozhatnak a fogyasztók, melyeket előtte a legszigorúbb ellenőrzéseknek és teszteknek vetettünk alá."