CA CleverPath "Information in Action": fejlettebb a hagyományos portáloknál

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2003. február 12. 19:26
A Computer Associates bemutatta CleverPath "Information in Action" nevű új generációs nagyvállalati üzleti intelligencia koncepcióját, amely a hagyományos tartalomportálokénál magasabb szintű, értékes elemző és döntéshozó lehetőségeket nyújt.
A CleverPath “Information in Action" célja az, hogy valós idejű és már meglévő információk fejlett összesítésével, elemzésével és testre szabásával a döntéshozók az üzleti és a piaci feltételekről magasabb szintű képet kaphassanak.

“A megbújó információ nagy ára" (“The High Cost of Not Finding Information") című legutóbbi IDC-tanulmányból kiderül, hogy egy 1000 szellemi dolgozót foglalkoztató nagyvállalatnak akár évi 15 millió dolláros kára is származhat a szellemi munka újratermeléséből, az információ felkutatására fordított időből, illetve az elszalasztott lehetőségekből. A CA Clever Path “Information in Action" koncepció az információgyűjtő megoldások terjesztésével segítheti az ilyen veszteségek kiküszöbölését.

A CleverPath “Information in Action" koncepció támogatására a CA számos olyan terméket és továbbfejlesztést biztosít, amely lehetővé teszi, hogy az alkalmazások az üzleti folyamatok változásaihoz alkalmazkodjanak, és növeljék az információ üzleti értékét. A CleverPath megoldások osztott közös szolgáltatásokat és speciális szolgáltatásokat is tartalmazó komponens alapú architektúrákkal készülnek, amelyek egy-egy adott követelményre, így például csoportos munkára, online analitikus feldolgozásra (OLAP), üzleti folyamatirányításra, és következtetéses elemzésre adnak megoldást.

Az új CleverPath megoldások részei: