Az SAP mai bejelentése szerint a Samsung a jövőben a mySAP CRM ügyfélkapcsolat-kezelő alkalmazás segítségével támogatja ügyfélszolgálata színvonalának javítását és a márkaismertség növelését célzó integrált marketingkampányait. Az európai és amerikai kontinensen elindított program keretében a Samsung meglévő SAP alkalmazásait a mySAP CRM mobilértékesítési, kampányirányítási és ügyfél-kommunikációs (interaction center) képességeivel egészíti ki.
A Samsung Franciaországban a mySAP CRM mobilértékesítési és kampányirányítási funkciói, az USA-ban pedig a szoftver kampányirányítási képessége segítségével ésszerűsíti belső marketingfolyamatait és fokozza marketingkampányai - a kampánytervezés, a tartalomkezelés, a célcsoport-meghatározás, a piacszegmentálás és a kommunikáció - hatékonyságát. A Samsung németországi és mexikói leányvállalatánál 2002 decemberében történt meg a kampányirányítási képességek éles bevezetése, és hamarosan a Samsung többi nemzetközi érdekeltségénél is telepítik a mySAP CRM-funkcióit.
Az Egyesült Királyságban a Samsung ügyfélkommunikációs központot (interaction center) hozott létre a mySAP CRM segítéségével. A 35 operátorral havonta több mint 300 000 hívást kezelő központ felgyorsítja a szolgáltatásteljesítés átfutási idejét, növeli az ügyfélkapcsolat-tartás hatékonyságát, és magasabb szintű támogatást biztosít az általános és műszaki jellegű kérdések megválaszolásához.
A 2003. március 12. és 19. között, Hannoverben sorra kerülő CeBIT 2003 kiállításon az SAP szolgáltatási, technológiai és SMB-piaci partnereivel együtt, a 4-es csarnokban felállított központi standon mutatja be megoldásait.