Az Euronet Rt. 2002-es év árbevétele 1,2 milliárd forint volt, ami 44% növekedés az előző évhez képest. Jelenleg 31 főállású alkalmazott, és (részben vagy egészben) saját tulajdonú alvállalkozók, kft.-k, hazai és külföldi beszállító partnerek vesznek részt a munkában.
A cég saját és honosított termékek fejlesztésébe forgatja vissza a képződő nyereséget: most készült el a kis- és középvállalatok igényeire tervezett Euronet Contact Center, s az idei év folyamán egy újabb CRM elemmel kiegészülve már komplett, saját fejlesztésű megoldást ajánlhatnak a hazai középcégek széles körének.
Az Euronet elődcégei hagyományosan külföldi hálózatépítési, strukturált kábelezési feladatokat láttak el, s ezt folytatta magasabb szinten és immár itthon is a 2000 őszén megalakult Euronet Rt. Ebből a tevékenységből 2000-ben 77 millió, 2001-ben 834 millió, tavaly pedig 660 millió forint árbevétel származott. A 2003-as tervek szerint csökkenni fog ennek a területnek a jelentősége- a magasabb hozzáadott érték felé való elmozdulással.
A vállalati kommunikációs divízió eddig mintegy 30 000 végpontot épített ki. 2002-es legnagyobb projektje a TVNetWork internetszolgáltató és a Kőbánya-Újhegyi Lakásszövetkezet számára kiépített, IP-telefóniára is alkalmas internet- és kábeltévéhálózat és a Mol-Gáz 12 telephelyre kiterjedő integrált hang-adat hálózata volt. A kisebb munkák közé tartozik több APEH székház (Budapest, Mosonmagyaróvár, Győr, Tatabánya, Miskolc), a Közép-európai Egyetem (CEU), a Francia Iskola és a TNT futárszolgálat hálózatának kiépítése. Járosi Miklós, az Euronet kereskedelmi igazgatója szerint ezen a piacon már évek óta óriási a verseny, és kegyetlen árharc dúl. Nem ritka, hogy egy-egy tenderen akár húsz cég is indul, és több milliós tételeknél is öt százalékon belül szóródnak az árak. Ebben az Euronet csak úgy tud talpon maradni, ha folyamatosan keresi a legújabb megbízható minőségű megoldásokat, és szakemberei és alvállalkozói folyamatos fejlesztésével kiváló szolgáltatást nyújt.
Az Euronet Rt. tevékenységének másik hangsúlyos területe a vállalati ügyfélszolgálati rendszerek kialakítása: az intelligens alközpontoktól az IVR-eken át a call centerekig és contact centerekig terjed a paletta. Ez a divízió a másiknál később, csak 2001 végén indult, s a 2002-es év végére már 540 millió forintos árbevétel produkált. A 2002-es év árbevételéből már 45%-ot tett ki ez a terület, 2003-ra pedig mind arányában, mind pedig értékében erőteljes felfutásra számítanak, terveik szerint az árbevétel 55%-át, mintegy 770 millió forintot hoz a CRM divízió.
Sas Tibor üzletfejlesztési igazgató elmondta, hogy a 2003-as év elejére teljessé vált az Euronet CRM-palettája: a nagyvállalatok, középvállalatok és kisvállalatok számára egyaránt rendelkeznek megfelelő termékkel, és szakértelemmel, referenciával is. Nagy cégek számára a világ vezető CRM-megoldását, a Genesyst ajánlják - egy komplex rendszer bevezetése jelenleg az Axelerónál folyik. Közepes cégek számára a Genesys Express ("kisvállalatinak" nevezett) megoldást javasolják, amelynek az első hazai megvalósítása a Mol-Gáznál van folyamatban. Kis cégek esetén a saját fejlesztésű ECC-t javasolja az Euronet.
Járosi Miklós kereskedelmi igazgató a 2003-as tervek ismertetése között kiemelte, céljuk, hogy ne csak a hazai piacon legyenek otthon, hanem nyitni kívánnak a dél-keleti régió felé. Ezt elsősorban partnereken keresztül tervezik megvalósítani.
A megújult vezetőség tagjai: Balogh Levente vezérigazgató korábban a logisztika és anyagbeszerzés vezetője, illetve a telepítésért és kivitelezésért felelt; Sas Tibor a kereskedelmi igazgatói posztot töltötte be; a kereskedelmi igazgatói pozíciót január óta Járosi Miklós tölti be, aki korábban a kiemeltügyfél-felelős volt.